About Me

My photo
"Read,think,then only judge "

Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan :)

assalamualaikum

So im back in the room .Awal kan ? tak pernah2 Ahad pukul 430pm aku dah ada dekat kolej .Just that since bulan puasa,malam parents aku nak pergi solat tarawih ,kang terkejar2 pulak nak hanta aku bagai .Pape pon ,mama dah buat sphagetti dengan nasi putih lauk ayam merah untuk berbuka dan makan malam.Alhamdulillah :)

Oh ye,salam Ramadhan semua ! Alhamdulillah ,kita semua masih ada kesempatan untuk menyambut Ramadhan pada tahun ni .Diharap moga semuanya dapat mengutip pahala Ramadhan dengan beribadah dan beramal .InsyaAllah :) Dah macam penceramah dah ayat tapi itulah kenyataannya .

Bagi aku ,next week ,aku ada 3 tests untuk diduduki . Grammar,Writing dengan LP (Listening and Speaking) Okayy dah takutt belum study banyak lagi .

Gonna register my MUET and do some revision .please pray so that i dont fall asleep

HAPPY RAMADHAN !

Muke bangun pukul 1230 noon tadi and no kidding the cheeks !

No comments:

Post a Comment