About Me

My photo
"Read,think,then only judge "

Tuesday, July 16, 2013

Its been tooo longggggg

Assalamualaikum

Its been too long since I updated this crib of mine ,Well since Asasi ended, tak buat apa pun kat rumah jadik supir speenuh masa duk ngambik adik2 balik sekolah bangun awal pun baring bawah kipas ,kita tengok kipas,kipas tengok kita ,last2 kipas menang sebab aku tertido balik. So yang paling top update pun adalah result final yang di tahap tidak bahaya sangat tapi bahaya la jugak .lepas pagar je ,kalau pakai seluar labuh sikit yg mcam rapper tu ,mau tersangkut dekat pagar .Dah mengarut

Paling latest update adalah result UPU yang diumumkan minggu lepas .JENG JENG .result yang start diumumkan pada pukul 12 tengah hari ,buat budak2 asasi kecut perut tahan nak terkucil apa bende semua .. Oleh kerana aku ni dak2 English (sound sangat kerek ) Jadik aku doa banyak2 moga2 sangkut la course English related . tapi Allah sent me a much more shocking news yang aku tak pernah terbayang seumuq hidop ,yes brace myself , BACHELOR OF SOCIAL SCIENCE ( INTERNATIONAL STUDIES) HAMIKS kau ! tak tercapai di akalku !  lagi tak tergapai bintang di langit adalah kos tersebut berada nun jauh di bumi Kenyalang ,UNIMAS . terduduk aku mencari relevan semua ni .menangis agak berhari mintak petunjuk sampai satu masa aku redha dan okay bring it on ! Benda yang kita rasa paling baik bagi kita mungkin sebenarnya paling tak bagus ye dak ? Allah punya perancangan tak pernah salah .Dia tahu apa yang terbaik walaupun  sekarang masih lagi berdoa ,dipermudahkn apa saja yang terbaik buat diri ini ,cheh tapi itulah kehidupan ye anak2 jadik bersyukurlah dengan apa sahaja yang Dia bagi .Yang tak dapat usaha lagi ,mungkin bukan dengan study sampai pecah otak tapi hubungan dia kat Atas tu .Dia rindu doa kita . mungkin kena baiki lagi hubungan dengan Dia .INI PEERINGATAN BUAT DIRI SENDIRI JUGAK ! STRICTLY SELF.Doa tu senjata orang Muslim jadi teruskan berdoa okay

Ada buat jugak sedikit research pasal course aku dan Unimas which i will update in the next post Insya Allah bergantung kepada kerajinan keruncingan jari .. :D

Akhir kata,tahniah kepada yang dapat ,pilihan kita atau tak,Allah Maha Mengetahui ,yang takde rezeki ,doa lagi Allah suka denga doa kita :D

wASSALAM

No comments:

Post a Comment